شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین- شناسایی بچه‌های چند قلو به خصوص از نوع همسان، بسیار سخت و دردسر ساز است. پدر و مادر‌های چند قلو‌ها راه‌کار‌های خود را برای این کار دارند. ولی وقتی آنها پا به جامعه، بخصوص، مدرسه می‌گذارند این مسئله به یک معضل تبدیل می شود.

چهار قلو

چند قلو‌های همسان شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند و در مواردی به هیچ عنوان از یکدیگر قابل شناسایی نیستند. این مسئله همیشه برای پدر و مادر و جامعه زندگی آنها یک معضل و گاهی باعث ایجاد دردسرهایی می‌شود. وای به روزی که آنها شیطان و بازی گوش هم باشند.

بیشتر افراد در مواجه با این چند قلو‌ها اعتراف می کنند که به هیچ عنوان توانایی شناسایی آنها را ندارند، حتی اگر لباس‌های آنها متفاوت باشد باز هم نمی‌توانند نام آنها را درست به کار ببرند.

با این خلاصه، می‌خواهیم نظر شما را به راهکار عجیب  یک پدر و مادر چینی که داری چهار قلوی همسان هستند، جلب کنیم. فرزند‌ان آنها تازه به کلاس اول ابتدایی رفته‌اند و این پدر و مادر برای شناسایی راحت این بچه‌ها توسط معلم و کارکنان مدرسه مو‌های آنها را به ترتیب از عدد 1 تا 4 کوتاه کرده‌اند. بسیار جالب و دیدنی است. ببینید!

 

چهار قلو

معلمان از این ترفند و ابتکار بسیار راضی و خشنود هستند. آنها می‌گویند؛ این پدر و ماد کار درست و شایسته‌ای انجام داده‌اند. چرا که در غیر این صورت، شناسایی آنها برای ما و مسئولان مدرسه، موجب دردسر و زحمت فراوان بود.

با این طراحی حالا دوستان، اقوام و معلمان به راحتی آنها را از یکدیگر تشخیص خواهند داد.

جالب نه؟! نظر شما چیست؟ آیا حالا می توانید آنها را از یکدیگر تشخیص دهید؟
این بچه‌های شش ساله روز اول مدرسه خود را با طراحی مادر باهوش خود در مدرسه شهر شنژن، ایالت گوانگدونگ در جنوب چین  شروع کردند.

نام این چهار قلو ها به ترتیب از بزرگ به کوچک تر؛  جین‌لانگ Yunlong، جیانگو Yunxiao، جین‌هان Yunhan  و جیان لین Yunlin  است.

http://www.ministryoftofu.com

کد خبر 199969
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز